| Author |
Message |
keks-dose
Volbeat Guitar Gangster

Joined: 17 Sep 2008 Posts: 1002 Location: Præstø, born ad grew up in Eisenhüttenstadt/Germany |
|
|
|
træd nærmere drenge og piger, mænd og kvinder, gamle og unge, skøre og andre folk som ikke er helt normale. vi byder velkommen.
kom indenfor, op med fødderne, skoene må i gerne beholde på. Noget at drikke? Øl er i køleskabet, kaffe har vi ikke, heller ikke småkager (kun en keks )
_________________ Do Yourself a favor.... LEAVE!
 |
|
| Fri Nov 27, 2009 1:06 pm |
|
 |
RikkeAndersen
Volbeat Rocker

|
|
| Fri Nov 27, 2009 3:29 pm |
|
 |
SxDx
Volbeat Youngblood

Joined: 02 Mar 2010 Posts: 20 Location: Phoenix, AZ - USA |
|
|
|
Hey, jeg er ny her. Tilgiv mit danske, da jeg taler engelsk og er nødt til at bruge "Google Translator" til at skrive denne besked. Jeg er udstationeret i det engelske forum, men det er ret dødt derinde, så jeg kiggede ind i det danske forum, og begyndte at oversætte de stillinger ...... meget bedre information i her. Hvis jeg skulle blive i den engelske fora, så lad mig det vide, da jeg ikke ønsker at gøre folk vanvittige. Der er meget mere action her, så jeg vil beskæftige sig med oversættelser. Lort, måske vil jeg endda lære lidt dansk, mens jeg er her. Hvis nogen har spørgsmål, er du velkommen til at spørge. Jeg elsker at lære om forskellige kulturer og steder rundt om i verden.
Så jeg kender ikke nogen, der kender VOLbeat. Jeg er en stor social D-fan og var surfing Youtube et par måneder siden søger dækker af Kitty Wells sang, "Making Believe". Jeg klikkede på VOLbeat version, og resten er historie. Jeg var nødt til at høre flere sange ...... næste var "Sad Man's Tongue" og derefter "Fire Song". Jeg var hooked. Helt afhængig. De tog alt, hvad jeg Ioved om rockabilly og tilføjede metal ..... fucking awesome. Jeg har allerede lavet to mere VOLbeat fans her i Arizona og viste min bror i West Virginia i nat ...... vennen bøger bånd til en lokal rockabilly-klub, og han vil VOLbeat at spille der dårligt. MP bør forvente nogle e-mails fra West Virginia helst dag nu tigger VOLbeat at spille for dem.
Anyways, hvis dette oversætter ikke fungerer, eller hvis det er irriterende, så lad mig det vide og jeg vil gå efter i den engelske fora, indtil jeg kan tale dansk.
_________________ “Ambition is a dream with a V8 engine.” - The King |
|
| Thu Mar 04, 2010 11:19 pm |
|
 |
RikkeAndersen
Volbeat Rocker

|
|
|
Jeg synes, det er overraskende at Google Translate kan oversætte det så godt.. Det havde jeg ikke regnet med, selvom der er nogle små fejl
Men velkommen!
|
|
| Fri Mar 05, 2010 3:45 pm |
|
 |
SxDx
Volbeat Youngblood

|
|
|
Tak Rikke. Jeg var bange for, at det ikke ville give mening, eller at jeg bare ville lyde vanvittigt.
|
| Fri Mar 05, 2010 5:43 pm |
|
 |
Mary
Volbeat Cadillac Blood

|
|
|
Det giver god mening, man kan godt forstå det. Og velkommen til 
| Fri Mar 05, 2010 8:22 pm |
|
 |
SxDx
Volbeat Youngblood

|
|
|
Jeg har ikke mange billeder, men her er en fra min gamle band i Washington, D.C. Jeg er den ene sad på hug i højre side. Hvis du nogensinde har set filmen, "The Exorcist" vi er i bunden af den gigantiske trappe, at præsten falder ned.
Jeg kan ikke vente for VOLbeat at komme tilbage til USA!
|
| Wed Mar 10, 2010 12:04 am |
|
 |
Claue*
Volbeat Youngblood
|
|
|
|
Nå, må vel hellere få præsenteret mig selv også
Claus, 22 år, bor i O'ense.. Arbejder på Blumøller (Sævefabrik)
Første gang jeg hørte VOLbeat var da en kammerat sagde til mig: " Hej Claue, ved godt du ikke er til metal og sådan, men prøv lige at hør det her". Da viste han mig så The gardens tale fra Danish Music Awards og jeg tænkte: "Kæft det fedt" OG siden der er jeg begyndt at høre metal og hører idag sjældent andet og især VOLbeat. Just fucking love it. Så måtte selvfølgelig ha albumsene.
Jeg takker ham for at ha åbnet mine øjne for den sande musik og glæder mig til November hvor jeg netop idag lige har fået smidt billetter til alle 4 koncerter ind af døren 
|
|
| Thu Jun 17, 2010 11:10 pm |
|
 |
Mary
Volbeat Cadillac Blood

|
|
|
 |
 |
Første gang jeg hørte VOLbeat var da en kammerat sagde til mig: " Hej Claue, ved godt du ikke er til metal og sådan, men prøv lige at hør det her". Da viste han mig så The gardens tale fra Danish Music Awards og jeg tænkte: "Kæft det fedt" OG siden der er jeg begyndt at høre metal og hører idag sjældent andet og især VOLbeat. Just fucking love it. Så måtte selvfølgelig ha albumsene.
Jeg takker ham for at ha åbnet mine øjne for den sande musik og glæder mig til November hvor jeg netop idag lige har fået smidt billetter til alle 4 koncerter ind af døren  |
Velkommen til 
| Mon Jun 21, 2010 7:35 pm |
|
 |
Claue*
Volbeat Youngblood
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Jeg takker ham for at ha åbnet mine øjne for den sande musik og glæder mig til November hvor jeg netop idag lige har fået smidt billetter til alle 4 koncerter ind af døren  |
Velkommen til  |
Mange tak 
|
|
| Mon Jun 21, 2010 9:04 pm |
|
 |
Jessing
Volbeat Youngblood
|
|
|
hej.. navent er Nicolai og jeg er 19 år gammel, bor i en lille by som hedder, holsted som ligger lige imellem esbjerg og kolding..
er p.t i virksomhedspraktik i en børnehave
har kunne lig VOLbeat i et par år og de er nok mit yndligsband nu.
har set dem 2 gange live og skal se dem igen til november.
Udover VOLbeat er jeg også helt vild med Metallica, Iron Maiden & Black Sabbath 
|
|
| Fri Jul 30, 2010 5:19 pm |
|
 |
Bailey
Volbeat Rocker

|
|
|
|
 |
 |
hej.. navent er Nicolai og jeg er 19 år gammel, bor i en lille by som hedder, holsted som ligger lige imellem esbjerg og kolding..
Udover VOLbeat er jeg også helt vild med Metallica, Iron Maiden & Black Sabbath  |
Velkommen til 
_________________ Well it all ain't pink you know
Winners never quit, Quitters never win. |
|
| Sat Jul 31, 2010 11:31 am |
|
 |
Jessing
Volbeat Youngblood
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Udover VOLbeat er jeg også helt vild med Metallica, Iron Maiden & Black Sabbath  |
Velkommen til  |
Takker 
_________________ See me falling, yeah down and lonely.
Are the angles on their way, I'm in the dirt.
Hear me screaming, see me bleeding.
Cause the days no more the same without you. |
|
| Sat Jul 31, 2010 3:20 pm |
|
 |
VolbeatValby
Volbeat Youngblood
|
|
|
Er også ny her
Jeg hedder Rune, og jeg bliver 32 her i slutningen af september..
Jeg har 2 dejlige børn, som jeg har hver anden uge:-)
Jeg er i øjeblikket ansat i hjemmeplejen i København, ville nu helst arbejde på hospital, da det ikke kan lade sig gøre lige nu..
Oprindeligt er jeg uddannet på kontor med speciale i revision, og mangler et semester i at blive sygeplejerske nu her:-)
Jeg hørte første gang om VOLbeat for små 4 år siden gennem en kammerat, og siden har jeg været hooked Jeg forsøger at komme
til så mange koncerter som muligt med drengene.. Fra første gang jeg hørte dem har jeg været totalt solgt... Nåede desværre først at høre dem første
gang i store vega, men blev med det samme også der afhængig af VOLbeat på stedet:-)
Håber på at komme til Malmø her i Oktober, og selvfølgelig kalder Forum i November:-)
_________________ Før var jeg tit træt og deprimeret... Så prøvede jeg VOLbeat...Nu har jeg det meget bedre...
TAK for hjælpen VOLbeat:-) Hehe |
|
| Sun Sep 05, 2010 9:34 pm |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|