| Author |
Message |
knægt
Volbeat Rocker

|
VOLbeat-The Musical |
|
Okay nu bliver det spændende:
Jeg har fået til opgave at komme med en god idé til min skoles drama næste år. Og så tænkte jeg hurtigt på VOLbeat så først og fremmest ville jeg hører selve VOLbeat, om det overhoved kan lade sig gøre, at man omskriver et par sange til skuespil?
Og hvis der er nogen med gode idéer til det så sig frem.
DER ER ET MANUS TIL ALLE DER HJÆLPER, HVIS DE ØNSKER DET!
[Idé liste bliver skrevet/opdateret her]:
Danny & Lucy/Mr. & Mrs. Ness
Guitar Gangsters & Cadillac Blood(hele albummet/historien)
_________________ If you Change side you change to the gay side...
Last edited by knægt on Tue Mar 09, 2010 3:00 pm; edited 3 times in total |
|
| Sun Feb 07, 2010 3:38 pm |
|
 |
knægt
Volbeat Rocker

|
|
|
Folkens det her dur ikke hvis man kører solo så hjælp mig please 
_________________ If you Change side you change to the gay side... |
|
| Mon Feb 08, 2010 7:29 pm |
|
 |
nBOA
Volbeat Rocker

|
|
|
|
Kunne du måske ikke tage udgangspunkt i hele CDén Guitar Gangstars and Cadillac blood? De 8 sange eller hvor meget der hører sammen kunne da være mega fedt og sætte sammen på en eller anden måde til en musical + der står hvad de handler om det i coveret inklusiv billeder osv. Det synes jeg selv kunne være mega fedt at lave. De 4 guitar gangstar der ankommer til 10 houses city og folk tror det er gangstars med våben osv. Men det er blot 4 mænd der skal på den lokalen bar osv... Og så er der, da også lidt mere bredt udvalg hvad angår musik end de 4 sange i Mr. and Mrs. Ness historien Det er det bedste forslag jeg kan komme med.
|
|
| Mon Feb 08, 2010 10:15 pm |
|
 |
knægt
Volbeat Rocker

|
|
|
Det er egentlig en ret god idé, og så kunne de 4 mænd hedder: Thomas, Michael, Jon, og Anders 
_________________ If you Change side you change to the gay side... |
|
| Tue Feb 09, 2010 7:17 pm |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|