| Hvad syntes du om dette nr ? |
| Dårlig |
|
0% |
[ 0 ] |
| God |
|
11% |
[ 3 ] |
| Super |
|
88% |
[ 23 ] |
|
| Total Votes : 26 |
|
| Author |
Message |
André The VOLfather
Forum Administrator

|
|
|
 |
 |
Glæder mig bare til at høre den live i morgen.. bliver alt for nice! |
Den bliver ikke spillet imorgen, Kig i billeder fra Aalborg, der er satlisten 
| Thu Mar 15, 2007 7:53 pm |
|
 |
green eyes
Volbeat Devil

|
|
|
Damn er vist gået hen og blevet afhængig af denne sang.....også!!!
_________________ Dance forever, my only one |
|
| Wed May 09, 2007 7:46 pm |
|
 |
Martin v
Volbeat Youngblood
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jeg har en IQ på 4 :) Men jeg ved det ærlig talt ikke... |
Jeg synes 4 var rimelig lav! xD... tror mere du skal satse på 40.. men ved godt hvad du mener ;) |
Jeg tror du overvurderer vores kære kaeppen, Soulweeper :lol: .
|
Hehe. selv jeg har en iq på 133 xD! lyder lidt overdrevet men det siger mensa's gratis IQ test! |
einstein havde en iq på 165 og verdens klogeste nulevende mand, stephen hawking har på 160, så så overdrevet er det nu heller ikke.
|
|
| Sat Feb 06, 2010 9:55 pm |
|
 |
knægt
Volbeat Rocker

|
|
|
Eso é para mi amigo do Brasil Bathmaster of Doom
_________________ If you Change side you change to the gay side... |
|
| Thu Feb 18, 2010 8:00 pm |
|
 |
keks-dose
Volbeat Devil

Joined: 17 Sep 2008 Posts: 999 Location: Præstø, born ad grew up in Eisenhüttenstadt/Germany |
|
|
|
hvem er egentlig ham bademesteren? (ai undskyld, men jeg skal altid tænke på livredderen på malibu beach når det kommer...)
og lad mig lige påpege: i USA (i buffalo og Albany) sang MP ikke BOA, nej han spurgte: How are you doing? eller noget i den stil. nej nej nej det må man bare ikke. vi alle glæder os til at råbe BOA! så kan han da ikke bare lave om... 
_________________ Do Yourself a favor.... LEAVE!
 |
|
| Fri Feb 19, 2010 8:25 am |
|
 |
Julie
Volbeat Devil

|
|
|
 |
 |
hvem er egentlig ham bademesteren? (ai undskyld, men jeg skal altid tænke på livredderen på malibu beach når det kommer...)
og lad mig lige påpege: i USA (i buffalo og Albany) sang MP ikke BOA, nej han spurgte: How are you doing? eller noget i den stil. nej nej nej det må man bare ikke. vi alle glæder os til at råbe BOA! så kan han da ikke bare lave om...  |
Lidt mere info: http://www.volbeatforum.dk/viewtopic.php?t=227&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________ Ain't looking for nothing but a good time...! |
|
| Fri Feb 19, 2010 7:55 pm |
|
 |
keks-dose
Volbeat Devil

Joined: 17 Sep 2008 Posts: 999 Location: Præstø, born ad grew up in Eisenhüttenstadt/Germany |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
og lad mig lige påpege: i USA (i buffalo og Albany) sang MP ikke BOA, nej han spurgte: How are you doing? eller noget i den stil. nej nej nej det må man bare ikke. vi alle glæder os til at råbe BOA! så kan han da ikke bare lave om...  |
Lidt mere info: http://www.volbeatforum.dk/viewtopic.php?t=227&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
tak, men jeg vidste det egentlig godt. kan bare ikke lade være med at tænke på bademesteren 
_________________ Do Yourself a favor.... LEAVE!
 |
|
| Sat Feb 20, 2010 9:25 am |
|
 |
knægt
Volbeat Rocker

|
|
|
 |
 |
Han er vistnok fra Brasilien 
|
| Sun Feb 21, 2010 8:39 pm |
|
 |
Vol-moelle
Volbeat Rebel

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 291 Location: Lolland (sakskøbing |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Han er vistnok fra Brasilien  |
Det er slået fast at han er fra Brasilien..
Det den kære Keks mener er at MP ikke sang BOA i staterne 
_________________ I’m not against half naked girls - not as often as I’d like to be. (o)(o) |
|
| Tue Feb 23, 2010 7:26 pm |
|
 |
knægt
Volbeat Rocker

|
|
|
Dyrke det lige: buffalo og Albany, tag forbogstaverne:
BOA
|
| Tue Feb 23, 2010 7:45 pm |
|
 |
stev2008
Volbeat Rocker

|
|
|
genialt nummer det der... 
_________________ VOLTALLICA Counting all the assholes in the room! Well I´m definitely not alone ! Sad but true! |
|
| Mon Mar 22, 2010 10:37 pm |
|
 |
|