| Author |
Message |
FYI
Volbeat Youngblood

|
|
| Thu Dec 10, 2009 10:21 pm |
|
 |
keks-dose
Volbeat Devil

Joined: 17 Sep 2008 Posts: 999 Location: Præstø, born ad grew up in Eisenhüttenstadt/Germany |
|
|
|
ok. näcshtes mal bring ich dir noch n paar dänische worte bei und du mir was über fotos machen wenn ich meine so sehe hab ich noch n laaaaaaaaaaaaaaaangen übungsweg vor mir
(næste gang lærer jeg dig et par ord dansk og du lærer mig noget om at tage billeder når jeg kigger på mine så har jeg laaaaaaaaaaaang vej endnu)
_________________ Do Yourself a favor.... LEAVE!
 |
|
| Thu Dec 10, 2009 11:37 pm |
|
 |
Volsmølfine
Volbeat Cadillac Blood

Joined: 20 Nov 2007 Posts: 2145 Location: Midt på DJÆVLEØEN |
|
|
|
Oh my god, grest Pics!! That is amazing, pure art 
| Sun Dec 13, 2009 8:50 am |
|
 |
Mary
Volbeat Cadillac Blood

|
|
|
WOW very cool pics! 
| Fri Dec 18, 2009 7:31 pm |
|
 |
Mary
Volbeat Cadillac Blood

|
|
|
 |
 |
ok. näcshtes mal bring ich dir noch n paar dänische worte bei und du mir was über fotos machen wenn ich meine so sehe hab ich noch n laaaaaaaaaaaaaaaangen übungsweg vor mir
(næste gang lærer jeg dig et par ord dansk og du lærer mig noget om at tage billeder når jeg kigger på mine så har jeg laaaaaaaaaaaang vej endnu) |
Vi takker for oversættelsen, gik helt kold på alt de tyske dér 
| Fri Dec 18, 2009 7:32 pm |
|
 |
keks-dose
Volbeat Devil

Joined: 17 Sep 2008 Posts: 999 Location: Præstø, born ad grew up in Eisenhüttenstadt/Germany |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
(næste gang lærer jeg dig et par ord dansk og du lærer mig noget om at tage billeder når jeg kigger på mine så har jeg laaaaaaaaaaaang vej endnu) |
Vi takker for oversættelsen, gik helt kold på alt de tyske dér  |
jamen så kom i gang med t øve dig. for de to sætninger jeg lært dig til wacken kan jo ike være nok næste gang 
_________________ Do Yourself a favor.... LEAVE!
 |
|
| Fri Dec 18, 2009 7:46 pm |
|
 |
Mary
Volbeat Cadillac Blood

|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vi takker for oversættelsen, gik helt kold på alt de tyske dér  |
jamen så kom i gang med t øve dig. for de to sætninger jeg lært dig til wacken kan jo ike være nok næste gang  |
Det virkede fint i sommers hahahahaha
| Fri Dec 18, 2009 8:28 pm |
|
 |
|